AXA Dijital Sağlık Sigortası ürünü yeni işlerde yaş sınırı nedir?
Ürün sigortalanma yaşı 0-61 olup, 18-61 yaş arasındaki sigortalı adayları tek başına AXA Dijital Sağlık Sigortası ürünü satın alabilirler.
18 yaş altındaki çocuklar aile poliçesi kapsamında en az bir ebeveyni ile birlikte sigorta kapsamına alınabilir.
AXA Dijital Sağlık Sigortası ürünü yeni işlerde başvuru formu alınır mı?
Başvuru ve Sağlık beyanı sigortaya girişte zorunlu değil. İsteğe bağlı olarak sağlık başvuru ve beyan formu alınabilecektir.
Formun doldurulmadığı hallerde Türk Ticaret Kanunu ve sigortacılık mevzuatı uyarınca sigortalının varsa mevcut hastalık/rahatsızlıklarına ilişkin olarak sigortacıya her durumda beyanda bulunma yükümlülüğü mevcuttur.
AXA Dijital Sağlık Sigortası poliçesi ‘nı kimler yaptırabilir?
Bu sigorta, Türkiye Cumhuriyeti hudutları içerisinde ikamet edenleri kapsar.
Kişilerin kalıcı ikametinin ( Türkiye Cumhuriyeti Ulusal Adres Veritabanı Sistemi_UAVT) Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde olması ve 1 yıldan az süreli olmak koşulu ile ; iş veya eğitim amaçlı yurt dışına gidecek olan sigortalı adayları için; AXA Sigorta Dijital Sağlık Sigorta ürününden poliçe düzenlenebilir. AXA Sigorta Dijital sağlık sigortası kapsamındaki Dijital ayakta tedavi teminatlarından faydalanmak için dijital muayene cihazı (Tytocare) internet erişiminin olduğu her yerden kullanılabilir ancak yurt dışından gerçekleşen dijital muayeneler sonrası talep edilebilecek ilaç ve laboratuvar hizmetleri teminatına ilişkin faturalar kapsam dışında olacaktır.
1 yıldan uzun süreli yurt dışında kalacak kişiler için AXA Dijital Sağlık Sigorta poliçesi düzenlenemez.
AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününü Türkiye’de kalıcı ikameti olan yabancı uyruklular alabilir mi?
Yabancı uyruklu kişiler için yabancı sağlık ürünümüz olan ‘Sağlığım Misafir’ poliçesi düzenlenebilir.
AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününü, Türkiye Cumhuriyeti hudutları içerisinde ikamet edenleri kapsar. Türkiye’de oturma izni olan ve kalıcı ikametleri Türkiye olan yabancı uyruklu kişilerin talepleri sigorta şirketi uyum kuralları çerçevesinde değerlendirilecektir. T.C. Kimlik numarası ya da yabancı kimlik numarası olmayan kişilere sağlık poliçesi düzenlenmez.
Mevcutta sadece yatarak tedavili özel sağlık poliçesi olan sigortalılarımız AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününe hangi şartlarda geçiş yapabilir?
Mevcutta Sağlığım Kristal ürünümüzden poliçesi olan sigortalılarımız, yenileme döneminde medikal risk analizi yapılmadan AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününe geçiş yapabilir. Diğer planlardan geçişlerde risk analizi yapılabilir. Örneğin; tamamlayıcı sağlık sigortası ürünleri, Eko plan özel sağlık ürünleri gibidir.
Hem AXA Dijital Sağlık Sigortası ürünü hem de tamamlayıcı sağlık sigortası ürünlerinden 2 poliçe yaptırılabilir mi?
Evet, Dijital Sağlık Sigortası ürünü ile bireysel tamamlayıcı sağlık sigortası ürünleri birlikte satın alınabilir.
AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününe ilave olarak satın alınacak tamamlayıcı sağlık sigortası ürünlerinde ikinci ürün indirimi olacak mı?
Evet, TSS de ikinci ürün indirimi bulunmaktadır.
Mevcutta yürürlükte bir poliçem varken AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününe geçiş yapabilir miyim?
Plan değişiklikleri talepleri sadece yenileme döneminde değerlendirmeye alınabilir.
AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününde Ömür Boyu Yenileme Garantisi hak edebilir miyim?
Evet, diğer sağlık ürünlerimiz gibi 3 yıllık sigortalılık sonunda Ömür Boyu Yenileme Garantisi hakkı için medikal değerlendirme yapılarak bu hak kazanılabilir.
‘Dijital Muayene’ cihazı ( TytoCare ) nedir?
Dijital ayakta tedavi teminatları kullanılabilmesi için sigortalılarımıza her poliçe için 1 adet ‘Dijital Muayene’ cihazı gönderilecektir. Bu cihaz kritik teşhislerin hastadan veya bakım noktasından uzaktaki bir klinisyene aktarılmasını sağlayan bir uzaktan sanal muayene sunar. Cihaz aşağıdaki muayeneleri yapabilme özelliğine sahiptir.
Kalp Muayenesi, Kalp Atış Hızı, Kulak Muayenesi, Akciğer Muayenesi, Boğaz Muayenesi, Ateş Ölçümü, Cilt Muayenesi, Karın Muayenesi
Poliçem düzenlendikten sonra dijital muayene cihazım elime ne zaman geçer?
Poliçe tanzim edildikten sonraki gün itibariyle 3 iş günü içerisinde, poliçede gönderimin yapılmasının istendiği kişiye ve poliçede seçilmiş olan yazışma adresine Dijital muayene cihazı gönderilecektir.
Dijital muayene cihazım (Tytocare) hangi adresime gönderilecek?
Poliçe tanzim edilirken seçilen adres bilgisine Dijital muayene cihazı gönderilir. Bu Sebeple poliçenin düzenlenirken seçilen adres bilgisi önemlidir. Eğer poliçe üzerinde yazan adres dışında bir adrese gönderim isteniyor ise 444 74 55 ➔ 2-1-2 tuşlaması ile Koç Healtcare’e ulaşarak TytoCare cihazınızın gönderilmesi istenen adres bilgisini güncelletebilirsiniz.
Dijital Ayakta Tedavi Teminatı neleri kapsar?
Poliçe kapsamında yer alan Dijital Ayakta Tedavi kapsamında verilen teminatlar; Dijital Sağlık sigortası Ürünü’nden poliçe düzenlenmesi sonrasında sigortalı / sigorta ettirene gönderilecek Dijital Muayene Cihazı (Tytocare) ile gerçekleştirilir. Her poliçe için 1 (bir) adet Dijital Muayene Cihazı gönderilmektedir.
Poliçenizde yer alan Dijital Ayakta Tedavi kapsamında verilen teminatlar;
- 7/24 DİJİTAL DOKTOR MUAYENESİ (Limitsizdir): Dijital Muayene Cihazı ile 7 gün 24 saat limitsiz olarak pratisyen / aile hekimi tarafından sağlanan dijital muayene teminatıdır.
- ÇOCUK HASTALIKLARI (PEDİATRİ) ve DAHİLİYE BRANŞI DİJİTAL DOKTOR MUAYENESİ ( Yılda 24 muayene hakkı -Tüm aile için ortak limit geçerlidir.): Dijital doktor muayenesi poliçede belirtilen limitler dahilinde geçerli olmak üzere; çocuk hastalıkları (pediatri) ve dahiliye branşlarında uzman doktor tarafından sağlanan dijital muayenelerini kapsar. Çocuk Hastalıkları (Pediatri) ve dahiliye branşlarında, aynı poliçe döneminde geçerli olacak 24 adet uzman doktor dijital muayene hakkı mevcuttur. Bu 24 dijital muayene hakkı aile poliçelerinde; sigortalı olan tüm aile üyeleri için ortak limit dahilinde kullanılabilecektir.
Dijital Ayakta Tedavi Teminatı kapsamında ek teminat alınabilir mi?
Çocuk Hastalıkları (Pediatri) ve Dahiliye uzmanı haricindeki ‘Diğer Branşlar’ alanında uzman doktorlar için dijital muayene teminatı isteğe bağlı olarak poliçeye ek prim ile dahil edilebilir. Diğer branşlardaki uzman hekimlerin sağlayacağı muayeneler için alınacak ek dijital muayene teminatında, aynı poliçe döneminde geçerli olacak 2 dijital muayene hakkı mevcuttur. Bu 2 ek dijital muayene hakkı, ek teminatı poliçesine dahil eden sigortalı/sigortalılar için ayrı ayrı limitler dahilinde kullanılabilecektir.
Ek teminat olarak alınacak ‘Diğer Branşlar Dijital Doktor Muayene’ teminatı ile hizmet verilebilecek branşlar şunlardır;
Aile Hekimliği , Beyin ve Sinir Cerrahisi, Dermatoloji, El Cerrahisi, Endokrinoloji, Enfeksiyon, Fizik Tedavi, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Genetik, Göğüs Hastalıkları, Göz, Hematoloji, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kalp ve Damar Cerrahisi, Kardiyoloji, Kulak Burun Boğaz, Medikal Onkoloji, Nefroloji, Nöroloji, Ortopedi, Pediatrik Kardiyoloji, Plastik Cerrahi, Radyasyon Onkolojisi, Romatoloji , Uyku , Üroloji
Ek teminatları ne zaman poliçeme ekletebilirim?
Ek teminatlar sadece poliçenin ilk kez düzenlenmesi ya da yenileme dönemi esnasında poliçeye dahil edilebilir. Poliçe yürürlükteyken yıl içerisinde ek teminat satın alınamaz.
Dijital Ayakta Tedavi Teminatlarını nasıl kullanabilirim?
AXAFit uygulaması üzerinden Dijital ayakta tedavi hizmetlerinizi kullanacağınız Tytocare ve Koç Healthcare uygulamalarına yeni üyelik oluşturmadan geçiş yapıp hizmet alabilirsiniz.
Koç Healthcare uygulaması ana sayfa üzerinde yer alan ‘Hizmet Paketleri’ AXA SİGORTA DİJİTAL SAĞLIK SİGORTASI kutusu içerisinde tanımlı teminatlarınızı görüntüleyebilirsiniz.
İlgili teminat/ hizmet üzerine tıklanarak ilerlenmelidir.
** Randevulu uzman doktor muayeneleri mutlaka AXA SİGORTA DİJİTAL SAĞLIK SİGORTASI hizmet paketleri içerisinden oluşturulmalıdır.
Ana sayfadan ‘Randevu Al’ bölümünden ilerlemeniz durumunda Koç Healtcare ‘in bireysel ödemeli sistemine giriş yapılır. Bu sebeple AXA SİGORTA DİJİTAL SAĞLIK SİGORTASI hizmet paketleri içerisinden ilerlenmesi gerekmektedir.
Uzman branş doktorlarından randevu hangi gün ve saatlerde oluşturulabilir?
Tüm branşlar için hafta içi 09:00 – 17:00 Cumartesi ise 09:00 - 13:00 saatleri arasında uzman doktorla görüşme randevuları gerçekleştirilebilecektir. Bu saat ve günler dışında 7 gün 24 saat aile hekimi/pratisyen doktorlardan hizmet alınabilir.
Görüşmeden iki saat önce Koç Healthcare uygulaması üzerinden ya da 444 3 777 numaralı Amerikan hastanesi çağrı merkezini arayarak randevular iptal edebilecek veya yeni bir randevu tarihi belirlenebilecektir.
Kontrol sürem nedir?
Kontrol muayene 10 gün içerisinde gerçekleştirilebilecektir. Online doktor görüşme süresi 15 dakika olarak planlanmıştır. Bu süre doktorunuz gerek görürse uzatılabilir. Planlanan görüşme süresinin aşılması halinde ek ücret alınmamaktadır.
Dijital Muayene cihazımla ilgili yaşadığım sorunlarda nereyi arayabilirim?
Teknik destek için AXA Sigorta Çözüm Merkezi 0850 250 99 99 (3-2-2-#) üzerinden ya da direkt Koç Healthcare 444 74 55 ‘i (önce 2 sonra 1 tuşlanmalıdır.) arayarak ya da tytoservice@kochealthcare.com ve destek@kochealthcare.com adresine mail gönderebilirsiniz.
Bunun dışında poliçenize ilişkin diğer tüm konular için AXA Sigorta Çözüm Merkezi 0850 250 99 99 üzerinden destek alınmalıdır.
Aile poliçelerinde Dijital Ayakta Tedavi teminatını tüm ailem kullanabilir mi?
Poliçede sigortalı olarak yer alan aile üyeleri / bağımlılar poliçede belirtilen tüm dijital ayakta tedavi teminatlarından yararlanabilirler. İlave olarak poliçede yer almayan 4 kişiye kadar yakınlarınızı Koç Healthcare üzerinden ‘Yakınlarım’ planı içerisine girerek Dijital Muayene cihazına ekleyebilirsiniz. Ancak poliçede yer almayan kişiler sadece 7/24 limitsiz aile hekimi/pratisyen dijital dr muayenesi hizmetinden yararlanabilir. Uzman branş doktorları ile yapılacak dijital muayene hizmetinden yararlanamazlar.
Poliçe sahibi sigortalılar ile poliçede yer almayan maksimum 4 kişiye kadar olan yakınlarımız dijital muayene hizmetinden nasıl yararlanabilir? Bu kişilerin tanımları nasıl yapılır?
Poliçe sahibi tüm sigortalılar için süreç aşağıdaki gibidir:
- Sigortalıların AXAFit, Koç Healthcare ve Tytocare uygulamalarını yüklemiş olması gerekmektedir.
- Poliçede yer alan tüm sigortalılar için Koç Healthcare ve Tytocare uygulamalarında otomatik üye tanımı yapılmış olacaktır.
- AXAFit üzerinden giriş yapan sigortalılarımız için Koç Healthcare ve Tytocare üyelik oluşturması istenmeyecektir. (Her zaman önce Koç Healthcare ardından Tytocare’e geçiş yapabilecektir.)
- AXAFit üzerinden ilerlenmez ise sigortalı Koç Healthcare ve Tytocare uygulamalarından üye girişi yaparak hizmetlerden yararlanabilir. (Her zaman önce Koç Healthcare ardından Tytocare’e geçiş yapabilecektir.)
Poliçede sigortalı olmayan ancak police sahibi tarafından belirlenecek + 4 kişinin eklenmesi için süreç aşağıdaki gibidir:
- Poliçeyi satin alan kişi (poliçede kendisi statüsünde olan ana sigortalı) Koç Healthcare uygulaması içinden ana sayfada yer alan Hizmet Paketleri altındaki ‘Yakınlarım’ paketi adımından ilerler.
- Yeni kişi ekle butonundan eklemek istediği kişinin T.C. kimlik numarası ve cep telefonu bilgilerinin girişini yapar.
- Eklenen kişiye gönderilen SMS ile doğrulama yapılır ve kişi ekleme süreci tamamlanır.
- Eklenen kişilerin Tytocare ve Koç Healthcare uygulamalarına sahip olmaları gerekir.
- Eklenen kişi kendi Koç Healthcare uygulaması içinden giriş yaparak ‘Hizmet Paketleri altındaki ‘Yakınlarım’ planı içinden kendisi için tanımlanan hizmetlerden yararlanabilir.
- Poliçe sahibi tarafından eklenen maksimum 4 kişi police sahibine ait Koç Healthcare uygulamasında ‘Kişi Listesi’ adımından görüntülenebilir.
- Eklenen kişiler silinebilir ancak o kişinin yerine farklı bir kişi eklenemez.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde İlaç Giderleri (Dijital Muayene Sonrası) teminatı nedir?
Dijital Muayene Sonrası yazılan reçetelerde geçerli olmak üzere; AXAFit üzerinden talep edilmesi koşulu ile poliçede belirtilen teminat limiti ve ödeme yüzdesi kadar kapsam dahilindedir.
İlaç giderleri reçetedeki her bir ilaç için en fazla 30 günlük doz ile sınırlı olarak karşılanır. Sigortalının sürekli kullanması gereken, kronik hastalıklarına ilişkin ilaçları reçete eden doktorun reçetenin üzerine ilaçların sürekli kullanacağını belirtmesi halinde reçete fotokopisi ile en fazla 3 aylık doz ile sınırlı olarak ödenebilir. Reçetesiz, fatura ya da kasa fişi olmayan veya ilaç kupürsüz ilaç talepleri ile ilaç kupüründe ismi açıkça okunmayan ilaçlara ait talepler karşılanmaz. Aşılar karşılanmaz. İlaç ödemesi elden hasar olarak AXA Fit üzerinden fatura yükleme alanından yapılacaktır.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde Laboratuvar Hizmetleri (Dijital Muayene Sonrası) teminatı nedir?
Dijital Muayene Sonrası istenen laboratuvar tetkiklerin de geçerli olmak üzere; poliçede belirtilen teminat limiti ve ödeme yüzdesi kadar kapsam dahilindedir.
AXA Anlaşmalı kurumlarında verilen laboratuvar hizmetleri için povizyon alınarak sağlanmaktadır.
Anlaşmasız kurumda gerçekleşen talepler ise AXAFit üzerinden talep edilmesi koşulu ile poliçede belirtilen teminat limiti ve ödeme yüzdesi kadar kapsam dahilindedir.
Evde kan alma hizmeti tercih edilmesi durumunda anlaşmalı olunan evde kan alma merkezlerinden faydalanılabilir.
Poliçe iptal uygulamaları nedir?
Sözleşme/poliçe tanzim tarihinden itibaren ilk 30 gün içerisinde sigorta ettirenin yazılı iptal talebinde bulunması durumunda, bu süre içerisinde sigortalıya herhangi bir tazminat ödenmemişse, dijital muayene cihazı hiç açılmamış, dijital ayakta tedavi teminatlarından hiç kullanım yapılmamış ise ve dijital muayene cihazı iade edildikten sonra ödenen primler 5 iş günü içerisinde kesintisiz olarak iade edilir. Dijital muayene cihazının iade edilmesi için; 444 74 55 (önce 2 sonra 1 tuşlanmalıdır.) ya da sigorta ettiren tarafından MOMENTUM SAĞLIK TURİZM VE CATERING HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ adına; TEŞVİKİYE MAH.GÜZEL BAHÇE SOK. ÖZEL AMERİKAN HASTANESİ N:20/1 ŞİŞLİ adresine direkt cihazın iadesi sağlanabilir.Sözleşme/poliçe tanzim tarihinden itibaren 30 günden sonra sigorta ettirenin yazılı iptal talebinde bulunması durumunda; dijital muayene cihazı iade edildikten sonra ve cihazın kusurlu olmaması durumunda sigortacının gün esasına göre hak ettiği prim hesaplanır. Ödenen prim tutarı hak edilen primden fazla ise ödenen prim tutarı ile hak edilen prim arasındaki fark sigorta ettirene iade edilir. Dijital muayene cihazının iade edilmesi için; 444 74 55 aranmalıdır (önce 2 sonra 1 tuşlanmalıdır.) ya da sigorta ettiren tarafından tarafından MOMENTUM SAĞLIK TURİZM VE CATERING HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ adına; TEŞVİKİYE MAH.GÜZEL BAHÇE SOK. ÖZEL AMERİKAN HASTANESİ N:20/1 ŞİŞLİ adresine direkt cihazın iadesi sağlanabilir.Bir yılını dolduran poliçelerde herhangi bir nedenle sona erme durumunda cihaz iade alınmaz ve herhangi bir bedel tahsil edilmez.Poliçe primleri vadesinde ödenmediği takdirde; Poliçenin yürürlükte olacağı ilk bir yıllık sigorta döneminde primlerin zamanında ödenmemesi nedeniyle sona ermesi durumunda, sigortalı / sigorta ettiren cihazı 30 gün içinde iade etmekle yükümlüdür. Dijital Muayene cihazının hiç iade edilmemesi ya da iade edilen cihazın kusurlu olması durumunda Sigorta şirketi zararın giderilmesini talep hakkına sahiptir. İlk kez Dijital Sağlık Sigortası poliçesi alan ve 1 yılını tamamlamamış poliçelerin herhangi bir nedenle iptali durumunda dijital muayene cihazı 30 gün içinde geri alınır.Dijital muayene cihazının iade edilmesi için; Koç HealthCare’ e ait 444 74 55 aranmalıdır (önce 2 sonra 1 tuşlanmalıdır.) ya da sigorta ettiren tarafından MOMENTUM SAĞLIK TURİZM VE CATERING HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ adına; TEŞVİKİYE MAH.GÜZEL BAHÇE SOK. ÖZEL AMERİKAN HASTANESİ N:20/1 ŞİŞLİ adresine direkt cihazın iadesi sağlanabilir. İptal-iade durumlarında cihazın iade edileceği adres bilgisi nedir?
İptal talebi yazılı olarak sigorta ettiren tarafından acenteye ulaştıktan sonra, acente talebi ossuretim@axasigorta.com.tr adresine iletir ve eş zamanlı sigortalıdan dijital muayne cihazının iade edilmesi istenir. (İlk kez Dijital Sağlık Sigortası poliçesi alan ve 1 yılını tamamlamamış poliçelerde sadece dijital muayene cihazı geri alınır. 1 yılını doldurmuş dijital sağlık sigortası ürünü yenileme poliçelerindeki iptal taleplerinde dijital muayene cihazının iade edilmesi beklenmez.)
Dijital muayene cihazının iade edilmesi için; 444 74 55 aranmalıdır (önce 2 sonra 1 tuşlanmalıdır.) ya da sigorta ettiren tarafından MOMENTUM SAĞLIK TURİZM VE CATERING HİZMETLERİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ adına; TEŞVİKİYE MAH.GÜZEL BAHÇE SOK. ÖZEL AMERİKAN HASTANESİ N:20/1 ŞİŞLİ adresine ‘ adresine direkt cihazın iadesi sağlanabilir.
İlgili cihazın teslim alınıp incelemesi yapıldıktan sonra dilekçenin yazıldığı tarih itibariyle poliçe gün esaslı ya da mebdeinden iptal edilebilir.
Poliçe yenilemelerinde ‘Dijital Muayene Cihazı’ uygulamaları nasıldır?
İlk kez AXA Dijital Sağlık Sigortası ürünü ve dijital muayene cihazı olan sigortalılar için bir sonraki yenileme döneminde yeniden dijital muayene cihazı gönderilmeyecektir. Dijital muayene cihazı ile teminat sağlanan Dijital Ayakta Tedavi teminatları yenilenecektir.
Dijital Ayakta Tedavi teminat kullanımlarını nereden görebilirim?
AXA FİT üzerinden görüntüleme sağlanabilir.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde Yurt dışı yatarak tedavi teminatı farklılıkları nedir?
Bu üründe Yurt dışı yatarak tedavi teminatı bir ek teminattır. Mevcutta özel sağlık yenilemesi olan ve mevcut poliçesinde Yurt dışı yatarak tedavi teminatı olan poliçelerin yenilemelerinde bu teminat standart seçili gelir, isteğe bağlı kaldırılması mümkündür.
Dijital muayene cihazı kullanımı ile ilgili uygulamalar nelerdir?
- Dijital Sigorta Poliçesi kapsamında sigortalılara poliçe şartlarına tabi olarak teslim edilen dijital muayene cihazlarının Türkiye distribütörü Momentum Sağlık Turizm ve Catering Hizmetleri Ticaret A.Ş.’dir ("Koç Healthcare”). AXA Sigorta A.Ş. dijital muayene cihazının satıcısı, ithalatçısı, üreticisi, dağıtıcısı veya benzeri bir sıfata sahip olmayıp, sorumluluğu sigorta sözleşmesi kapsamındaki teminatların sağlanmasından ibarettir. AXA Sigorta’nın Dijital Muayene Cihazı'nın düzgün çalışması, onarımı ve/veya değiştirilmesi ile ilgili herhangi bir sorumluluğu söz konusu olmayıp, AXA'nın sorumluluğu yalnızca, Sigorta Sözleşmesi kapsamındaki teminatları sağlamakla sınırlıdır.
- Dijital Muayene Cihazı (“TytoCare”) Teknik destek için Koç Healhtcare’e ait 444 74 55 aranabilir ya da tytoservice@kochealthcare.com veya destek@kochealthcare.com adresine mail gönderilebilir.
- Dijital Muayene Cihazının 2 (iki) yıllık garanti süresi içerisinde bozuk/arızalı olduğu belirlenirse, durumun garanti kapsamında olması durumunda ücretsiz onarımı veya yenisiyle değişimi dijital muayene cihazının (TytoCare) Türkiye distribütörü Koç Healthcare tarafından Garanti Belgesi Yönetmeliği’nde yer alan esaslara uygun olarak sağlanacaktır. Bilgi almak için Koç Healhtcare’e ait 444 74 55 aranabilir ya da tytoservice@kochealthcare.com adresine mail gönderilebilir.
- Dijital Muayene Cihazı'nın 2 (iki) yıllık garanti süresi bittikten sonra bozuk/arızalı olduğunun tespiti halinde, Sigortalı'nın talebi üzerine, Sigortacının, kendi takdirine bağlı olarak ve bunun için ödenecek ilave ek prime yönelik ayrıca düzenlenecek ek teminat belgesi ile birlikte ilave bir dijital muayene cihazı gönderilebilir.
- Garanti, dijital muayene cihazının alt kısmında yer alan seri numarası ve üretim ayrıntılarını gösteren etiket okunabilir halde mevcutsa geçerli olacaktır.
- Dijital muayene cihazı kullanıcısının; yanlış kullanım, hatalı bakım, yanlış onarım, yetkisiz servis, hasarın veya Dijital muayene cihazının (TytoCare) Türkiye distribütörü tarafından görevlendirilen kişi veya kuruluşlar dışında herhangi bir kişi tarafından değiştirilmesinden kaynaklanan her türlü arıza garanti kapsamı dışındadır.
- Dijital muayene cihazı uzun süre kullanılmayacak ise en az 3 ayda bir şarj edilmelidir. Dijital Muayene Cihazının düzgün bakımı ve Cihaz ile birlikte teslim edilen kullanım kılavuzuna uygun kullanımından kullanıcı / sigortalılar sorumludur.
- AXA Sigorta A.Ş. değişikliklerin yürürlüğe girmesinden en az 30 (otuz) gün önce sigortalılara bildirimde bulunmak kaydıyla, Dijital Muayene Cihazı veya distribütörü dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere Dijital Muayene Cihazı kullanım koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
- Dijital muayene cihazının geniş kapsamlı bilgilendirmesi için Dijital muayene cihazının (TytoCare) kutusu içerisinde yer alan ‘TytoHome Önemli Güvenlik Bilgileri’ kitapçığını okuyunuz
<0l/>
Yukarıda belirtilen tüm bu durumların gerçekleşmesi durumunda hizmet Dijital muayene cihazının (TytoCare) Türkiye distribütörü Koç Healthcare tarafından sağlanır. AXA Sigorta A.Ş.’nin dijital muayene cihazına ilişkin olarak Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ve Garanti Belgesi Yönetmeliği kapsamında herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network Uygulaması nedir?
AXA Sigorta A.Ş. nin “AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network” uygulaması, bu uygulamanın başlatıldığı illerde, bu sistemde yer alan kurumlarda gerçekleşen aşağıda belirtilen işlemleri kapsamaktadır.
✔ “AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network” sağlık kurumlarında tanı amaçlı yapılan gastrointestinal sisteme yönelik endoskopi işlemleri (kolonoskopi,gastroskopi, gastroduodenoskopi,,rektoskopi vb) endoskopi teminatı ile limitsiz ve %100’lü ödenir.
✔ “AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network” kurumlarında gerçekleşecek olan TTB-HUV Tarifesi 200 birim ve üzeri ameliyatlarda kişinin hastaneden taburcu olmasını takiben, sigortalının başvurusu ile AXA SİGORTA A.Ş. tarafından Ameliyat Destek Teminatı ile olay başına 1.500 TL ( Bin Türk Lirası ) tazminat ödemesi gerçekleştirilir.
✔ “AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network” anlaşmalı kurumlarında ve kurumun kadrolu AXA anlaşmalı doktoru tarafından yapılması ÖBYG (Ömür Boyu Yenileme Garantisi) almış, AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününde 3 yılını doldurmuş olması halinde 4. yılı itibari ile Septum deviasyonu ve konka cerrahisi ( konka bülloza, koterizasyon ve rezeksiyonu vb.) giderleri limitsiz %100 ‘lü olarak kapsam dâhilindedir.
✔ “AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network” kurumlarında ameliyatlarını gerçekleştiren AXA Sigorta sağlık sigortalıları ; ameliyatlarından 15 gün sonrasına kadar AXA Bağımsız Yaşam Hattı içerisinde bulunan temizlik görevlisi desteği (yılda 1 kez) ile günlük market alışveriş desteği organizasyonun sağlanması ve ev içi tamir ve tadilat organizasyon hizmetlerinden faydalanabilmektedir. Ayrıca hizmet kapsamında sunulan müzik platformlarında 1 ay ücretsiz üyelik imkânı sayesinde sayısız müzik ve podcast içeriğinden faydalanabilmektedir. Bu hizmetler AXA Partners tarafından sağlanan organizasyon hizmetlerini kapsamaktadır.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde Endoskopi teminatı detayları nedir?
Hastalıkların teşhisinde doktorun gerekli gördüğü ve doktor raporu ile belgelenmesi ve AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network sağlık kurumlarında / hastanelerde yapılmış olması kaydıyla; tanı amaçlı yapılan sadece gastrointestinal sisteme yönelik endoskopi işlemleri (kolonoskopi,gastroskopi, gastroduodenoskopi,,rektoskopi vb) bu teminattan ödenir.(İşlem sırasında kullanılan malzeme ve ilaç bu teminat kapsamındadır)
Anlaşmasız kurumlarda gerçekleşen Endoskopi Teminatına ait harcamalar TTB-HUV Tarifesi ile sınırlıdır.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde Septum, konka ameliyat taleplerim karşılanır mı?
“AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network” anlaşmalı kurumlarında ve kurumun kadrolu AXA anlaşmalı doktoru tarafından yapılması ÖBYG (Ömür Boyu Yenileme Garantisi) almış, AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününde 3 yılını doldurmuş olması halinde 4. yılı itibari ile Septum deviasyonu ve konka cerrahisi ( konka bülloza, koterizasyon ve rezeksiyonu vb.) giderleri limitsiz %100 ‘lü olarak kapsam dâhilindedir.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde Ameliyat Destek Teminatı nedir?
İlgili teminat, AXA Dijital Sağlık Sigortası Avantajlı Network kurumlarında, gerçekleşecek olan ameliyatları kapsamaktadır. TTB-HUV Tarifesi 200 birim ve üzeri ameliyat işlemleri için Ameliyat Destek Teminatı geçerlidir. Tazminatın ödenmesi için kişinin hastaneden taburcu olmasını takiben, sigortalının başvurusu ile AXA SİGORTA A.Ş. tarafından tazminat sigortalının banka hesap numarasına ödenecektir. En az 1 gece hastanede kalmak şartı ile Ameliyat Destek Teminatı olay başına 1.500 TL ( Bin beş yüz Türk Lirası ) ile limitlidir.
Dijital Sağlık Sigortası ürününde Check-Up var mıdır?
AXA Dijital Sağlık Sigortası ürününde Dijital Check-Up bir ek teminattır. Poliçe ilk kez satın alınırken ve yenileme döneminde ek primle poliçeye dahil edilebilir.
Bu check-up paketi sadece İstanbul’da ve geçerlidir.
Aşağıda belirtilen check up içeriği Koç Sağlığım Yanımda evde bakım hizmeti ile tetkikler yerinde örnek alımı ile sadece İstanbul’da yapılacaktır. Evde kan alma hizmeti için 7 gün 24 saat 444 74 55 (3 ‘ü tuşlayarak) numaradan hizmet alınabilir.
Muayene ise online olarak ‘Dijital Muayene Cihazı’ üzerinden gerçekleştirilecektir.
Check Up Paneli :
Hemşire / Teknisyen Hizmeti (0-2 SAAT) -Online Muayene / Koç Sağlığım Yanımda Dahiliye - EKG -İDRAR ANALİZİ (Tam Otomatik) -Alanin Aminotransferaz (ALT) -Aspartat Aminotransferaz (AST) -Gamma Glutamil Transferaz (GGT) -Glikozil Hemoglobin (HbA1c) -Glukoz -Kolesterol, total -Ürik Asit -Tiroid Stimülan Hormon (TSH) -Laktat Dehidrogenaz (LDH) -Folik asit -Kolesterol, VLDL -Kan Üre azotu -Lökosit formülü -CRP - Hemogram- Kreatinin, serum -Trigliseritler -Alkalen Fosfataz (ALP), serum -İnsülin -Kolesterol, HDL -Kolesterol, LDL