AXA Türkiye, 5 Şubat’ta Orta Anadolu Bölge acenteleri ile bir araya gelerek “2025 Acente Buluşmaları” toplantı organizasyonlarına başladı. 7 Şubat’ta Ege Bölgesindeki iş ortaklarıyla buluşacak olan AXA Türkiye, “2025 Acente Buluşmaları” programıyla sürdürülebilir gelişim ve büyüme vizyonunu yaymayı hedefliyor. 2025 yolculuğu ve 2026 hedeflerinin yanı sıra, 2030 vizyonunun da iş ortaklarıyla paylaşılacağı etkinlikler, AXA Türkiye’nin gelecek hedeflerini daha geniş bir perspektiften aktarmak ve acentelerle birlikte daha güçlü bir iş birliği ekosistemi oluşturmak için önemli bir adım olacak.
Geleceğin temellerini şimdiden atmaya başlayan AXA Türkiye, 2025 yılını bir hazırlık dönemi olarak değerlendiriyor. Çoklu krizlerin etkilerini analiz ederek, beş jenerasyonun bir arada yaşayacağı gelecekte ihtiyaçları önceden tespit etmeye odaklanan şirket, acenteleri ile bir araya geldiği toplantıda önemli bir adım attı. Müşteri beklentileri doğrultusunda geliştireceği yeni kişiselleştirilmiş ürünler sayesinde acentelerinin ve müşterilerinin geleceğe daha güvenle bakmasını sağlayacağını vurguladı.
AXA Türkiye 2026 Hedefine Kararlılıkla İlerliyor
2026 yılında AXA Türkiye, %10 pazar payına sahip olmayı, 2 milyar Euro'yu aşan toplam prim üretimine ve yeşil prim kategorisinde 85 milyon Euro’ya ulaşmayı hedefliyor. Bu büyüme hedefleri doğrultusunda yapay zeka teknolojilerinin etkin bir şekilde kullanılması da öncelikli stratejiler arasında yer alıyor. AXA Türkiye, yapay zeka destekli dijital çözümlerle acentelerinin iş süreçlerini optimize etmeyi, müşteri deneyimini iyileştirmeyi ve operasyonel verimliliği artırmayı amaçlıyor. Özellikle satış, yenileme ve çapraz satış gibi alanlarda yapay zekanın proaktif destek sağladığı uygulamalar geliştirerek, müşterilerine daha kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetler sunmayı planlayan Şirket; 2026 yılına kadar, yapay zeka tabanlı teknolojilerle müşteri portföy analizleri ve hasar tespit süreçlerinde %20 daha yüksek verimlilik sağlamayı hedefliyor.
AXA Türkiye, geçtiğimiz yıl Haziran ayında dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyeti alanındaki liderliğini bir adım ileriye taşıyarak, sigortacılık iş, süreç ve deneyimini sürekli öğrenen AXAGPT’yi çalışanlarının kullanımına sunmaya hazırlandığını açıklamıştı. İş ortakları ile bir araya gelen şirket, gerçekleştirdiği toplantıda kurum içinde “YAVER” olarak adlandırdıkları AXAGPT’nin demo sürümünü Orta Anadolu Bölgesindeki acenteleri ile ilk kez paylaştı. İş süreçlerinde kullanılacak AXAGPT yapay zeka teknolojisi ile veriye dayalı bilgiye daha hızlı ve etkili ulaşılarak hem çalışan hem de acente deneyimi üst seviyelere taşınacak.
AXA Türkiye, 2030 vizyonunda sigortanın yeni duygusunu “canlılık” olarak tanımladı ve müşteriler, acenteler ve çalışanlar arasındaki iş birliğiyle geleceğe cesaretle ilerlemenin mümkün olduğuna dikkat çekti. AXA’nın çağrısı açık ve net: “Geleceğe cesaretle bakmaya var mısınız?”
AXA Türkiye’nin vizyonu, sektörün klasik anlayışının ötesine geçerek, hayatın ve potansiyelin kilidini açan çözümler sunmayı hedefliyor. Yeşil sigortacılıkta liderliği amaçlayan AXA Türkiye, sürdürülebilirlik adına cesur adımlar atıyor ve belirsizliklerin hakim olduğu bu çağda, riskleri fırsata çevirebilecek yatırımlar ile sektöre öncülük ediyor.
Toplantı esnasında, Veri ve Veri Teknolojileri Uzmanı ve Yazar Akan Abdula, katılımcılarla geleceğin risklerini geniş bir perspektifte paylaştı ve gelecek dönem mega trendlerini, bu trendlerin tüketicilere olan yansımalarını ele aldı. Gelişen teknolojiden faydalanarak iş süreçlerine yön veren AXA Türkiye, hayata geçirdiği geliştirmeler ile sektörde öncü rol üstlenirken, geleceğe cesaretle bakmayı teşvik eden çözümler sunmaya devam ediyor.
Teknolojik alt yapılarındaki geliştirmelerden, dijital dönüşüm ve müşteri memnuniyeti alanlarında yaptıkları yatırımlardan bahsederek iş ortaklarına “Gelecek Neden Bir Risk Olsun ki?” diyen AXA Türkiye CEO’su Yavuz Ölken, sözlerini geleceğe hazır olduklarını belirterek “Tam da Sigortacı Olma Zamanı!” diyerek tamamladı.