AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini Bolu, Karabük, Bartın, Zonguldak ve Ereğli’deki acentelerinin katılımıyla Bolu’da düzenlediği toplantıda paylaştı.
Türkiye’de sigorta sektörüne yenilikçi yaklaşımı ve global bilgi birikimiyle öncülük eden AXA Sigorta, insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonu doğrultusunda bölgelerini de güçlendirecek yeni stratejisi “Güçlü Bölge”yi hayata geçirdi. Türkiye çapında düzenlendiği buluşmalarla bu yeni stratejisini ve planlarını anlatan şirket; 28 Ağustos’ta Bolu, Karabük, Bartın, Zonguldak ve Ereğli’deki acenteleriyle bir araya geldi. AXA Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan ve Banka Dışı Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Direktörü İlknur Öztürk, toplantıda müşteri beklentilerinin daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanması, müşteri ve acente memnuniyetinin ve kârlılığın artmasını sağlamayı hedefleyen stratejinin detaylarını acenteleriyle paylaştı. Bolu’da düzenlenen toplantıya AXA Sigorta Orta Anadolu Bölge Koordinatörü Ebru Tosunoğlu ve Bölge Satış Müdürü Ebru Çağlar da katıldı.
AXA Sigorta’nın ana paydaşlarına azami fayda sağlama ve merkezi kararlarda bölgelerin katılımını artırma amacıyla hazırladığı “Güçlü Bölge” stratejisi kapsamında şirket; iletişimi de daha kapsamlı ve çift yönlü etkileşim sağlayacak şekilde düzenlemeyi, acente ve müşterilerin sorunlarının ilk temas noktalarında çözülmesini sağlamayı ve acenteler ile merkez arasında kesin bir bütünlük oluşturmayı hedefliyor. Toplantılarda ayrıca pazardaki gelişmeler ve ilgili ildeki sigorta potansiyeli de masaya yatırılıyor; acentelerin görüşleri, sorun ve önerileri konuşuluyor.
Toplantıda hem sektörün mevcut durumunu değerlendiren hem de yeni stratejinin detaylarını aktaran AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, AXA Sigorta’nın en büyük hedefinin sadece zarar tazmin eden bir şirket olmanın ötesine geçerek bir çözüm ortağına dönüşmek olduğunu söyledi ve Sigorta 4.0 vizyonlarına ulaşmak için müşteri memnuniyetinin rekabette belirleyici bir unsur olduğunun altını çizdi. “Güçlü Bölge stratejisi ile müşteri ve acentelerimizin taleplerini inisiyatif alarak en doğru şekilde çözen ve şirketimizin karar alma süreçlerinde etkin bir şekilde yer alan bir bölge yapılanmasını hedefliyoruz. Bu anlamda bölgelerimizde uzun yılların tecrübesine sahip çalışanlarımızın bilgi birikiminden faydalanmak istiyoruz. Bu strateji sayesinde sonuca giden yolda hızımızı artırma, sorunları kaynağında çözme ve kurum içerisinde daha akıcı bir şekilde iletişim kurma fırsatı yakalayacağız” dedi. İşcan, nihai hedeflerinin müşteri memnuniyetini ve acente bağlılığını maksimize ederek sürdürülebilir gelir ve büyüme olduğunun da altını çizdi.