AXA Sigorta, Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş kasko ürünü ve sürüş deneyimi AXA GO’nun pilot satışını gerçekleştiren acenteleriyle bir araya geldi. Pilot aşamasında 40 acentede satılan ürün, kısa bir süre içerisinde Türkiye’nin dört bir yanındaki AXA Sigorta acentelerinde satışa sunulacak.
Sigorta sektörüne yenilikçi yaklaşımlarıyla öncülük eden AXA Sigorta, “Sigorta 4.0” stratejisi kapsamında hayata geçirdiği yeni telematikli kasko ürünü AXA GO için acentelerine özel bir toplantı gerçekleştirdi. Güvenli, ekonomik ve pratik bir ürün olarak tüketicilere sunulan AXA GO’nun pilot aşamada satışını gerçekleştiren sınırlı sayıda acente, 26 Temmuz Perşembe günü İstanbul’da buluştu. AXA GO’nun avantajlarının ve kasko tüketicisine sağladığı faydaların anlatıldığı toplantının ardından acenteler, telematik cihazı yerleştirilen araçlarda iyi sürüş performanslarını test ettiler.
Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş kasko ürünü ve sürüş deneyimi olan AXA GO, otomobillere yerleştirilen telematik cihaz ve sürücünün mobil telefonuna yükleyeceği bir mobil uygulama ile yönetiliyor. Ürün ani hızlanma, sert fren, hız limit aşımı, seyir halinde mobil telefon kullanımı, sert dönüş gibi yol güvenliğini sağlamak için büyük önem taşıyan sürüş davranışlarını takip ediyor. Bunun sonucunda da her sürücü için bir sürüş skoru oluşturuyor. Uygulamanın verdiği geri bildirimler sayesinde sürücüler, sürüş alışkanlıklarını iyileştirme fırsatı buluyor. Sürücüler ayrıca AXA GO sayesinde araçlarının yerini tespit edebiliyor; araçlarının çekilmesi, çalınması veya bilgileri dışında kullanılması halinde uyarılıyor; ihtiyaç halinde çevrelerindeki servis noktalarını da anında görüntüleyebiliyor.
Toplantıda acentelerle bir araya gelen AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, AXA GO’nun AXA Sigorta’nın “Sigorta 4.0” stratejisinin tam karşılığı olan kişiselleştirilmiş bir deneyim sağladığını söyledi. Ölken aynı zamanda ürünün hayata geçirilmesi için emek harcayan tüm AXA Sigorta çalışanlarına, müşterilerle pilot uygulama kapsamında bu deneyimi buluşturan 40 acenteye ve tüm paydaşlara teşekkürlerini ifade etti. AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan ise AXA GO’yu hem inovasyon hem de sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında çok önemsediklerinin altını çizdi. Sigorta sektöründe bir ilk olan ürünün, Sigorta 4.0 stratejilerinin ilk somut uygulamalarından biri olduğunu belirten İşcan, “AXA Sigorta olarak sigorta sektörüne yön veren çözümlerin altına imzamızı atıyoruz. Telematik teknolojisini, sektörde benzeri olmayan bir şekilde kullandığımız AXA GO ile değişen tüketici ihtiyaçlarına inovatif çözümler sunuyoruz. AXA GO sayesinde AXA Sigortalılar sürüş davranışlarını takip etme ve düzeltme, çalınma-çekilme durumlarında araçlarının yerini kolayca bulma, ebeveyn ve 3. şahıs kontrolü, acil durumlarda hızlı destek ve güvenli sürüş skorunun yüksek olmasıyla prim avantajı gibi fırsatlar elde ediyorlar” dedi. AXA GO’nun şirket tarafından yılın başında hayata geçirilen “Telefon Kazasına Son” kampanyasının sonuçlarına da olumlu etkisi olacağını söyleyen İşcan, “İnanıyorum ki AXA GO uzun vadede ülkemizin ekonomisine ve sosyal yaşantısına da göz ardı edilemeyecek etkileri olan trafik kazalarına karşı da olumlu etkiler yaratacak. Çünkü AXA GO bir kasko ürünü olmasının yanı sıra tüketicilerin de sürüş alışkanlıklarını geri bildirimler ile değiştirmelerine ve geliştirmelerine imkan tanıyor. ” dedi.
AXA GO hakkında detaylı bilgi için https://axasigorta.com/axa-go sayfasını ziyaret edebilirsiniz.